Over ons Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

U staat voorop bij Univé Rechtshulp
Leuke woordspeling, u staat voorop, maar we menen het serieus. Want we zijn er om ú bij te staan. Als we dat niet goed doen, kunnen we onze wetboeken wel inpakken. Uw mening is voor ons erg belangrijk!

We meten of u tevreden bent over onze hulp

Als we uw dossier sluiten nodigen we u gelijk uit om onze dienstverlening te beoordelen. We vragen dan aan u wat u vond van onze hulp. We stellen vragen over allerlei onderwerpen zoals: communicatie, bereikbaarheid en de deskundigheid van uw rechtshulpverlener.

Uw rechtshulpverlener kan daarna de mate van uw tevredenheid gelijk zien. Zo weten we direct of u tevreden bent over onze hulp. En nog belangrijker; zo weten we of we u nóg beter kunnen helpen!

We schrijven onze brieven in duidelijke en heldere taal

Juridische taal is lastig. Sla maar eens een wetboek open. Wij maken het u gemakkelijk. Onze juristen zijn er in getraind om helder en duidelijk aan u te laten weten waar het om gaat. Zo weet u altijd waar u aan toe bent.

We zorgen er voor dat onze juristen weten waar ze het over hebben

Onze juristen zijn goed opgeleid. Onze collega’s kunnen ieder jaar hun kennis en vaardigheden bijhouden of uitbreiden. Daar zorgt ons opleidingsprogramma voor. Want rechtshulpverlener ben je niet zomaar! Zo zorgen we er voor dat u wordt geholpen door een deskundige rechtshulpverlener.

We maken afspraken met u over wat we voor u doen

Als geen ander begrijpen we dat u snel wilt weten wat we voor u gaan doen en waar u aan toe bent.
De behandelaar van uw dossier maakt afspraken met u over bereikbaarheid en het volgende contactmoment. Maar óók over de haalbaarheid van uw zaak en wat we precies voor u gaan doen om u te helpen. Wel zo duidelijk!

We nemen uw klacht serieus

U bent voor ons belangrijk. We doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Als u toch niet tevreden bent horen we dat graag. We zien een klacht als een kans om het nóg beter te doen.

Vertel het aan uw rechtshulpverlener als u ergens niet tevreden over bent. Hij of zij zal dan met u gaan kijken naar een oplossing. Als u er samen niet uit komt kunt u een klacht bij onze klantenservice indienen.

Als u een klacht indient neemt de klachtbehandelaar binnen 5 werkdagen persoonlijk contact met u op. Hij of zij bespreekt dan met u wat we voor u gaan doen.

Meer weten over onze klachtenregeling?

Lees dan onze folder.

Klacht indienen